Reklamation
Hvis du har været så uheldig at få en defekt vare, skal du udfylde vores reklamationsformular nedenfor og sende på mail.
Om produktreklamation
Når vi har modtaget din reklamation, vil vi behandle den hurtigst muligt og afhjælpe manglen, så godt vi kan. Ud fra dine billeder vil vi vurdere, om reklamationen er baseret på en produktions- eller materialefejl, eller om den evt. skyldes almindelig slitage.
Vurderer vi, at reklamationen er berettiget, vil vi typisk kunne afhjælpe manglen ved levering af ombytning.
Stay inn handler naturligvis under købeloven og de retningslinier, forbrugerstyrelsen har lavet. Det betyder bl.a., at du som kunde hos Stay inn, har 24 måneders reklamationsret over fejl eller mangler ved varen regnet fra det tidspunkt, hvor du modtog varen. Du skal reklamere inden rimelig tid, efter at du har konstateret fejlen eller manglen. En rettidig, berettiget reklamation betyder, at du enten kan få varen repareret, få et prisafslag eller få pengene tilbage afhængig af den konkrete situation.
Reklamationsretten bortfalder, hvis fejlen eller manglen er forårsaget af køber, eksempelvis som følge af fejlagtig brug eller reparation eller som følge af almindelig slidtage.
Mener du, at der er en fejl eller mangel ved varen, bedes du sende en mail til
Stay inn kundeservice på info@stayinn.dk. E-mailen skal indeholde:
- Dit ordrenummer (du kan finde det på din ordrebekræftelse)
- Billeder af problemet
- Beskrivelse af problemet
- Dit fulde navn
Du vil herefter blive kontaktet af en Stay inn medarbejder, som vil hjælpe dig videre herfra.
Vores bestsellers
-
Pudebetræk i ternet oliven grøn bomuld 60x60
Normalpris 125,00 DKKNormalprisStykpris / pr. -
Vattæppe/quilt Granit grå 90x200 ekstra kraftig
Normalpris 375,00 DKKNormalprisStykpris / pr. -
Madras hynde Beige sand 60x120 cm
Normalpris 345,00 DKKNormalprisStykpris / pr. -
Sengesæt i Camel brun bomuld, 140x200, 60x60
Normalpris 580,00 DKKNormalprisStykpris / pr.